علمدار جبهه :: حاج حسین خرازی

    

 

نگاه ناتو صرفا امنیت اعضا نیست. بلکه ناتو به پلیس بین الملل تبدیل شده که به جای سازمان ملل برای امنیت جهانی فعالیت میکند! آمریکا همچنان به دنبال سلطه نظامی در جهان است . این امر به دلیل بحران مالی و نگاه منفی جهان به این کشور چندان امکان پذیر نیست . بنابراین واشنگتن تلاش دارد از ابزار ناتو برای این کار استفاده کند.

 

«حال بیننده ی عزیز ما چه قدر در زمینه ی علمی ،فکری ،دینی و سیاسی خود را تقویت کرده ایم ؟ »             

 و باید به دنبال آینده ای روشن بود تا به کوری چشم دشمنان اسلام  بر این آمریکای مکار تسلط یافته و روزی رسد ندای  تکبیر گویان در کل جهان به گوش رسد.                                                                                                           

 

♥*•۩▓ ان شاء الله همه ی ما از یاران واقعی امام زمان و نائب بر حقشان باشیم.♥*•۩▓

 



نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 فروردين 1391 توسط  وصال جان

 

قال رسول الله(ص):«در آخرالزمان فتنه ها زنجیر وار یکی بعد از دیگری رخ می دهد. تا مردی از اهل بیت من به نام«مهدی (عج)» خارج گردد؛ اگر او را درک کردی از او تبعیت کن تا از هدایت یافتگان باشی.»

تذکر: اگر ملاک وهدایت ونجات در زمان ظهور،تبعیت ازامام و رهبر است،در زمان غیبت نیز همان خواهد بود.

(منتخب الاثر، فصل 2، باب 1، حدیث 11، ص 146 به نقل از منتخب کنز العمال از کتب اهل سنت)

 

خواننده ی عزیز باید هالیوود با اسلام را در عمق تاریخ جستجو کرد؛ آن جا که...
گروهی از اشراف و اشرار یهود نخستین زمزمه های صهیونی را بر پا کردند.در حقیقت هالیوود نشأت گرفته ازآرمان ها و باورهای آخرالزمانی صهیونی است. که مهم ترین دشمن ورقیب آن اسلام شیعی است . خب با یک مثال به این نتیجه گیری خواهیم رسید:رولند امریش درفیلم هایی که ساخته منجی ونجات دهنده نهایی یک قهرمان آمریکایی است که با،هوش وذکاوت وشجاعت خودش،سرانجام کابوس هولناک نابودی تمدن برروی زمین را پایان میبخشد.نکته بعدی که مهم است از قول نوستر اداموس (پیشگوی معروف) نیز بر 2012 به عنوان پایان تاریخ ، صحنه گذاشتند و فیلم مستندی تحت عنوان « نوستراداموس:2012» نیز

همزمان با نمایش فیلم سینمایی«2012»  پخش کردند.اما از آنجایی که نوستر آداموس در هیچ کجای نوشته هاو مکتوباتش به چنین تاریخی ، صریحاً اشاره نکرده و فقط به نقاشی های وی رجوع وبا تفسیر و توجیح یکی از آن نقاشی ها ، این نتیجه را القا کردندکه نوستراداموس در یکی از پیشگویی های پنهانش ، سال 2012 را آخر الزمان دانسته است .

+=

                    

نکته ی جالب این که در همین فیلم مستند « نوستراداموس:2012»یک یهودی ضمن اشاره به شرایط امروز جهان که با شرایط آخرالزمان سازگار است می گوید که در سال 2012 بر اساس یک روایتی ، تاریخ عبری یا یهودی نیز پس از طی 7000 سال به آخر خود میرسد.

 

«قطعاسخت ترین دشمنان اهل ایمان را،یهودیان ومشرکان خواهی یافت»

                                                                                                            «82 سورة مائده»



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391 توسط  وصال جان