علمدار جبهه :: حاج حسین خرازی

داخل که شدیم، دیدم بسیجی جوانی توی ستاد فرماندهی نشسته. 

گفتم: بچه بلند شو برو بیرون. الان اینجا جلسه است.

یکی از کسانی که اونجا بود، سرش را به گوشم نزدیک کرد و گفت: این بچه، فرمانده‌ی گردان تخریبه

سلام بر شهدا، سلام بر کسانی که با جان خود با خدا معامله کردند.و چه معامله ارزشمندی.سلام و صلوات خداوند بر آنان باد.دوستان عزیز ایمان و اعتقاد قلبی دارم که شهدا به جهت اعتماد به الطاف الهی و اطمینان از نیت و عمل خود آگاهانه شهادت را برگزیدن چرا  که خداوند شهادت را نیز با همه برکات و ثمراتش بر کسی تحمیل نمی کند...حتماَ عزیزان رزمنده مطالب حقیر رو تجربه کرده اند.ولی واسه اون دوستانی که دفاع مقدس را تجربه نکردن عرض کنم، لحظاتی را که مرگ و زندگی در راستای هم قرار می گرفتند و حتی امید به زنده ماندن کمتر از شهادت بود. در این لحظات خداوند شما را مقید به انتخاب می کرد، رفتن یا ماندن و شهدای ما آگاهانه انتخاب کردند.از همه چیز خود گذشتند، پدرو مادر، زن و فرزند ، مال و اموال...هیچکدام نتوانستن مانع شوند،خوشا به حالشان و بدا به حال ما بازمانده گان از این قافله...


برچسب‌ها: حسن باقری, شهید, رهروان شهدا, عشق و ایثار, گمنام,

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1391 توسط  وصال جان

اگر 1نفر 2 هزار تومن بهمون قرض بده تاعمر داریم خودمونو مدیونش می دونیم


 اما شهدا که جونشون رو برای این مردم دادند خیلی ازحرفاشون رو زمین مونده:
 
 
خواهرم سیاهی چادر تو از سرخی خون من با لاتر است و ایمان تو حجاب تو است !
 
 

برچسب‌ها: حجاب, شهدا, ایمان , رهروان شهدا,

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 دی 1391 توسط  وصال جان

 

  نگاهی تاریخی به این تحرکات می توان فهمید که استراتژی این جریان کپی برداری از حوادث منتج به انقلاب اسلامی بوده که به طرز ناشیانه ای صورت گرفته است. گویا اینان نفهمیده بودند که این ملت غیور بر سر اصول و شریعت با کسی معامله نمی کند.

امروز صداهایی به گوش می رسد مبنی بر دست و پا زدن جریانفتنه برای بازگشت بدون هزینه در انتخابات آینده، که با نگاهی سطحی می توان ماهی گرفتن از آب گل آلود نوسانات اقتصادی اخیر را در انگیزه های آنان مشاهده کرد. عده ای بر طبل این ادعا می زنند که حاضر نیستند در باره رمز آشوب سال 88 یعنی ((تقلب)) که 7 ماه مستمر آن را فریاد می زدند، حتی یک جمله بگویند، نمی دانیم چرا می ترسند!!؟

گویا این جریان ازمنافقین هم پرروتر هستند چون آن جماعت بعد از فتنه ای که ایجاد کردند گریختند اما
اینها ایستاده اند و حتی غر می زنند که چرا کسی به آنها اهمیت نمی دهد! شاید هنوز
امید دارند که بتوانند با حربه ای، بدون هزینه در داخل حاکمیت نفوذ کنند و ماموریت
نیمه کاره خود در زمینه وطن فروشی که به آنان سپرده شده را انجام دهند.

و اما چه خوش گفت
شیخ بصیر ما که : (( کور خوانده اید !!))

حماسه «نهم دی ماه» در کلام مقام معظم رهبری

حرکت عظیم روز نهم دى ماه حجت را بر همه تمام کرد، مسئولین قوه‌‌‌‌‌ى مجریه، مسئولین قوه‌‌‌ى مقننه، مسئولین قوه‌‌‌‌ى قضائیه، دستگاه‌‌‌هاى گوناگون، همه میدانند که مردم در صحنه‌‌‌اند و چه میخواهند.

 

مجاهدت به نفع انسان
در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خداى متعال حجت را همیشه تمام میکند؛ هیچ وقت نمیگذارد مردم از خداى متعال طلبگار باشند و بگویند تو حجت را براى ما تمام نکردى، راهنما نفرستادى، ما از این جهت گمراه شدیم. در قرآن مکرر این معنا ذکر شده است. دست اشاره ى الهى همه جا قابل دیدن است؛ منتها چشم باز میخواهد. اگر چشم را باز نکردیم، هلال شب اول ماه را هم نخواهیم دید؛ اما هلال هست. باید چشم باز کنیم، باید نگاه کنیم، دقت کنیم، از همه ى امکاناتمان استفاده کنیم تا این حقیقت را که خدا در مقابل ما قرار داده است، ببینیم.
مهم این است که انسان این مجاهدت را بکند. این مجاهدت به نفع خود انسان است؛ خداى متعال هم در این مجاهدت به او کمک میکند. نوزده دىِ مردم قم در سال 56 از این قبیل بود، نهم دىِ امسالِ آحاد مردم کشور - که حقیقتاً این حرکت میلیونى فوق‌‌العاده ى مردم حرکت عظیمى بود - از همین قبیل است، و قضایاى گوناگونى که ما در طول انقلاب از این چیزها کم نداشتیم. این مجاهدت، راه را به ما نشان میدهد.


برچسب‌ها: 9 دی, فتنه 88, حماسه 9 دی, رهروان شهدا, اقتصاد,

نوشته شده در تاريخ جمعه 8 دی 1391 توسط  وصال جان

یکی از جاذبه های اصلی مردم به سوی دین، تواضع، نرم خویی و بی تکلّف بودن شخص مبلّغ و ناصح است. خاکساری و فروتنی سبب برتری و بلندی آدمی و برتری جویی موجب سقوط او است.  

 

تواضع مرد را دارد گرامی    زکبر آید بدی در نیکنامی 

معنای تواضع

«تواضع یعنی، شکستن نفسی که مانع شود از  این که آدمی  خود  را برتر و بالاتر از دیگری ببیند. لازمه ی  تواضع  ،  کردارها  و  گفتارهایی  است  که  موجب بزرگداشت و اکرام  غیر  باشد و مداومت بر این ها ، نیرومندترین درمان  برای  از  بین  بردن   تکبر  و  غرور است... .»

امیدوارم که مورد پسند واقع شده باشد.

بانظرات ارزشمندتان ما را در بهتر نوشتن مطالب یاری فرمایید.

 

یاحق


برچسب‌ها: شهدا, امام زمان, رهروان شهدا, راه حق, وصال جان,

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391 توسط  وصال جان