علمدار جبهه :: حاج حسین خرازی
بسم خدای محمد
     مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین   
  
         

به خدای رسول الله که این کارهای سخیف بر عزت و بزرگواری مسلمانان خواهد افزود و مکر دشمنان عقیم.

حالا همه فهمیده‌اند که شما در هراس افتاده‌اید و می‌خواهید دروغ و دغل را جانشین حقیقت و راستی کنید.

 

 پیامبرمان را بشناسیم

و بشناسانیم
بگذاریدغربی ها هر چه می توانند توهین کنند ، فیلم بسازند.نور محمد صلی الله و علیه و آله و سلم پیامبر مهربانی، خاموش شدنی نیست.اسلام نبوي يعني اسلام زندگي، رفاه، آسايش، صلح و پرهيز از مرگ، فقر نزاع و جنگ.

  ای کاش این شیطان صفتان کمی می فهمیدند که این کارها دیگر فایده ای ندارد جز اینکه خشم و نفرت تمام عالم هستی رو نسبت به خودشون بیشتر میکنند. ساخت این فیلم و پخش آن توسط آمریکا و نوچه هایش همچون رژیم غاصب صهیونیستی هیچ چیز را در افکار عمومی تغییر نداده است بلکه نشانه ضعف و ناتوانی در برابر قدرت الهی که این جماعت کثیر مسلمان دارا می باشند است.
اینجا جا دارد بلند فریاد بزنیم :

مرگ بر آمریکا


مرگ بر اسرائیل

چشم به راه باشید به‌زودی از پس همه این لجن‌ پراکنی‌ها، چهره زیبای خورشیدی او رخ خواهد نمود و روسیاهی به شما سیاه‌دلان خواهد ماند.

اما مهم ترین خبرها که جا داره ذکر کنم :

موج اعتراضات ضد امريکايي در سراسر جهان اسلام عليه ساخت فيلم موهن ضد اسلامي سم باسيل فيلم ساز اسرائيلي-امريکايي که به ساحت مقدس پيامبر اسلام اهانت مي‌کند، ادامه دارد.
 

 
اين فيلم همچنين اعتراضات گسترده مسلمانان در کشورهاي منطقه خاورميانه و شمال آفريقا را به دنبال داشته است. معترضان از امريکا و رژيم‌هاي استبدادي منطقه به خاطر سکوت‌شان در قبال انتشار فيلم موهن «معصوميت مسلمانان» انتقاد کرده و خواستار عذرخواهي واشنگتن از همه جهان اسلام بر سر اين موضوع شده اند.باسيل در گفتگو با رسانه‌هاي امريکايي اذعان کرده است وي اين فيلم موهن را در پي دريافت کمک ۵ ميليون دلاري از يهوديان ساخته است.

معترضان در ليبي در تاريخ يازدهم سپتامبر و در اعتراض به ساخت اين فيلم موهن، به ساختمان کنسولگري امريکا در شهر بنغازي حمله کردند.

حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه‌ی این حركت شرارت‌بار را سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم، آمریكا و دیگر سران استكبار جهانی خواندند. ایشان با تشریح دلایل كینه‌ورزی صهیونیست‌ها نسبت به اسلام و قرآن، تأكید كردند: سیاستمداران آمریكا اگر در ادعای دخالت‌نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را كه دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.


برچسب‌ها: اهانت به ساحت مقدس پیامبر, فیلم توهین آمیز, آقا, نمازجمعه, راهپیمایی,

نوشته شده در تاريخ شنبه 24 شهريور 1391 توسط  وصال جان
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 شهريور 1391 توسط  وصال جان

سریع میریم سر اصل مطلب پول بیت المال مهمه یا فوتبال پرحاشیه؟ اگر فوتبال نبود، از همان ابتدا روی رشته‌های دیگر زوم می‌کردند و به ورزشکاران آن رشته‌ها بها می‌دادند؛ رشته‌هایی که بعدها می‌توانستند برای ایران مدال المپیک بیاورند.اما فوتبالیست‌ها چه کار می‌کردند؟ اگر فوتبال نبود، چطور می‌خواستند ماهی ۱۰۰ میلیون تومان پول دربیاورند؟ اصلا ماهی ۱۰۰ میلیون هم نه، چگونه می‌خواستند ماهی ۲ میلیون تومان پول دربیاورند؟ با این سطح سواد، این فوتبالیست‌ها می‌خواستند در «جامعه بدون فوتبال» چه کاره شوند؟ فوتبالیست‌های لیگی که متوسط سوادش زیر دیپلم است، در «جامعه بدون فوتبال» آیا می‌توانستند بیشتر از ماهی یک میلیون تومان پول دربیاورند؟

حالا همه ی این ها به کنار:آن‌قدر اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند که فکر می‌کنند قشری از جامعه از کنار آن‌ها نان می خورند، غافل از این‌که خود آن‌ها هستند که از بیت المال پول‌های میلیاردی درمی‌آورند.

شما قضاوت کنید؟


برچسب‌ها: ورزش, فوتبال, لیگ قهرمانی, قهرمان, المپیک, ,

نوشته شده در تاريخ شنبه 18 شهريور 1391 توسط  وصال جان

ببخشید اگر بچه گانه نوشته شده است  :

اول. حاج آقا پناهیان یه تعبیر خوبی از جنگ هشت ساله داشت. مضمونش این بود که "ملت ها همیشه در ورطه ی آزمایش الهی هستن." ملت ایران از امتحانِ همراهیِ حضرت روح الله، سربلند بیرون اومد و خدا انقلاب رو بهشون هدیه داد و اونا رو یه قدم به جلو برد. بعد امتحان جنگ برپا شد و دوباره مردم تو این امتحان سربلند بیرون اومدن و خدا این همه شهید و سردار و اسطوره هایی که هیچ کس اونا رو نمیشناخت، به این ملت هدیه داد.

حالا از اینجا به بعدش، خودم رو گول میزنم و فکر میکنم که مثلا خودم دارم می نویسم: خدا ملت ایران رو دچار فتنه هشتاد و هشت کرد و مردم باز هم سربلند بیرون اومدن و خدا اونها رو یه قدم دیگه به جلو برد؛ هدیه های بیشتری بهشون داد؛ هدیه هایی که خود ماها میتونیم این هدیه ها رو تو وجود خودمون لمس کنیم؛ از این نزدیک تر و ملموس تر؟

حالا برا اینکه حداقل شما رو گول نزنم، تقریبا عین این صحبت ها رو حضرت آقا تو این دیدار فرمودن.

 دوم. درباره ی خلقیات و روحیات بچه های جنگ زیاد شنیدیم و زیاد خوندیم؛ مطمئنا دوستان بیشتر از بنده. همون خلقیاتی که شهدا رو لایق شهادت کرد. و از این دست جوون های نورانی اینقدر زیاد شد که خدا مجبور شد! که باب شهادت رو باز کنه. اینجا میخوام بر خلاف برخی دوستان خودی و در کمال ناباوری "بسیجی،" که مدام از فراموش شدن ارزش ها حرف میزنن و جنگ و جبهه رو به رخ بچه های نسل سوم و چهارم می کشن، اعتراف کنم و بگم همون خلقیات و روحیات رزمنده ها رو به وفور تو همین بچه های دور و برمون میتونیم ببینیم. میتونیم حس کنیم. عین همون ها هستن، عین همون زندگی نامه ها و وصیت نامه ها؛ به قولی: زندگی نامه های ناطق.

 خیلی وقت ها بعد از اینکه مثلا یه بنده خدایی یه کار خوبی میکنه و یا یه رفتار خیلی خوبی از خودش بروز میده، الکی میزنیم زیر گریه و میگیم: "ای بابا ! آدم یاد شهدا می افته." و بعد هوار هوار میخندیم. اگرچه این رفتار به نظر شوخی میاد، ولی در باطن بسیار بسیار بسیار جدی است. خیلی از این بچه هایی که الان دور و برمون هستن، یقین بدونید که اگه جنگ بود، جز شهدا بودن. شهید از این نزدیک تر و ملموس تر؟

نتیجه دل خوش کننده برای خودم: بدون شک امتحان دیگه ای در راهه و خدا کنه که ملت باز هم به پشتوانه ی دعای حضرت ولی‌عصر، پیروز بشه. ولی از طرفی باز هم به دورانی رسیدیم که این همه جوون، لایق شهادت هستن؛ پس به نظرم به زودی باب شهادت باز خواهد شد... 1. امتحان و 2. لیاقت.

از ما گفتن.


برچسب‌ها: شهید, رهروان, آقا, شهدا, شهادت, ,

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 شهريور 1391 توسط  وصال جان